Pokalbių konsultanto funkcionalumo veikimui reikalingi pasirenkami (funkciniai) slapukai, žr. „Slapukų nustatymai“

Skelbiama valstybės tarnautojo atranka į akcinės bendrovės Lietuvos pašto valdybos narius

2024-01-24

skelbimas

Akcinė bendrovė Lietuvos paštas (toliau – Bendrovė) yra didžiausia pašto paslaugų teikimo bendrovė šalyje. Puoselėdama gilias tradicijas ir teikdama kokybiškas paslaugas Bendrovė yra užsitarnavusi gyventojų ir verslo partnerių pasitikėjimą. Šiandien Bendrovė savo klientams gali pasiūlyti ne tik pašto, bet ir logistikos, finansinio tarpininkavimo bei įvairias elektronines paslaugas. 

Bendrovės interneto svetainės adresas: https://www.post.lt/
Su informacija apie Bendrovės strategiją, finansines ataskaitas, lūkesčių raštą galima susipažinti interneto svetainėje.

Bendrovės kolegialus valdymo organas – valdyba susideda iš 5 narių, iš kurių 4 yra nepriklausomi valdybos nariai, 1 valstybės tarnautojas. Bendrovės valdyba renkama 4 metams.

Valdybos nario atlygis – vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. spalio 14 d. nutarimu Nr. 1092 „Dėl Atlygio valstybės valdomų įmonių ir savivaldybių valdomų įmonių kolegialių organų nariams mokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir valstybės valdomų įmonių ir savivaldybių valdomų įmonių kolegialių organų narių civilinės atsakomybės draudimo“ valdybos kadencijos laikotarpiui valdybos nariui nustatomas fiksuotas mėnesinis atlygis ne mažesnis kaip 1/8 Bendrovės vadovo vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio (neatskaičius mokesčių), apskaičiuoto pagal 2023 metų faktinius atlygio išmokėjimo duomenis. Konkretų atlygio dydį eurais nustatys Bendrovės visuotinis akcininkų susirinkimas.

Sutartį dėl Bendrovės valdybos nario veiklos bendrovės valdyboje įgaliotas pasirašyti Bendrovės generalinis direktorius. Su valdybos nario veiklos sutarties projektu galima susipažinti čia

Atrankos procedūros:

Atranka vykdoma vadovaujantis:
1. Kandidatų į valstybės ar savivaldybės įmonės, valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės ar jos dukterinės bendrovės kolegialų priežiūros ar valdymo organą atrankos aprašu
2. Valstybės tarnautojų ir kitų Susisiekimo ministerijos pasirinktų asmenų į valstybės valdomos įmonės kolegialų priežiūros ar valdymo organą parinkimo procedūrų gairėmis (toliau – Gairės).
Atrankos tikslas – atrinkti tinkamiausią valstybės tarnautoją į naujos kadencijos Bendrovės valdybos narius. 

Atranką inicijuoja – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija. 

Atrankos būdas – kompetencijų vertinimas pagal pateiktus dokumentus, esant poreikiui – organizuojamas komisijos, sudarytos pagal Gaires, pokalbis su kandidatais. 

Kandidatams keliami bendrieji ir specialieji reikalavimai:
Valstybės tarnautojai, pretenduojantys į Bendrovės valdybos nario pareigas, turi atitikti nustatytus bendruosius ir specialiuosius reikalavimus, kurie bus taikomi į Bendrovės valdybą išrinktam valdybos nariui visą valdybos nario kadencijos laikotarpį.

Bendrieji reikalavimai:
1. turi turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;  
2. turi būti nepriekaištingos reputacijos; asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą;
3. turi būti nesusijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių einant kolegialaus organo nario pareigas kiltų interesų konfliktas;
4. neturi būti atimta ar apribota teisė eiti atitinkamas pareigas, į kurias pretenduojama, ar atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas;
5. per pastaruosius 5 metus neturi būti atšauktas iš juridinio asmens vienasmenio ar kolegialaus organo dėl netinkamo pareigų atlikimo;
6. negali būti ministerijoje, Vyriausybės įstaigoje ar įstaigoje prie ministerijos einantis pareigas karjeros valstybės tarnautojas, kuriam pavestos su valstybės politikos formavimu toje ūkio sektoriaus šakoje, kurioje veikia įmonė, į kurios kolegialų organą kandidatuoja, susijusios funkcijos;
7. negali būti įstatymų nustatyta tvarka išrinktas ar paskirtas valstybės politiku ir politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautoju;
8. negali būti iš viso daugiau kaip 2 kolegialių organų, sudarytų valstybės ir savivaldybės valdomose įmonėse, narys.

Specialieji reikalavimai:
1.  mokėti anglų kalbą (ne mažesniu kaip C1 lygiu);
2. turėti kompetenciją transporto sistemos integralumo, strateginių valstybės projektų priežiūros bei korporatyvinio valdymo kompetencijos srityje. Šią kompetenciją patvirtina:
•    ne trumpesnė nei 4 metų vadovaujamo darbo patirtis; 
•    valstybės valdomų įmonių (toliau – VVĮ) strateginio planavimo, analizės, kontrolės ir priežiūros žinios bei patirtis; 
•    susisiekimo srityje veikiančių įmonių veiklos ir reguliavimo principų išmanymas. 
Vertinami privalumai: 
•    ne trumpesnė nei 3 metų darbo VVĮ kolegialiuose priežiūros ar valdymo organuose patirtis;
•    bendrovių strateginio planavimo, veiklos valdymo, kontrolės ir priežiūros žinios bei patirtis;
•    pašto veiklos reguliavimo principų išmanymas; 
•    darbo su reguliuojamomis institucijomis patirtis; 
•    strateginių valstybės projektų priežiūros patirtis; 
•    patirtis viešųjų pirkimų srityje;
•    puikūs lyderystės gebėjimai;
•    puikūs komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimai; 
•    korporatyvinės valdysenos principų išmanymas.
Dokumentai, kuriuos privalo pateikti kandidatai:
•    Kandidato paraiška dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaracija (1 priedas);
•    Kandidato sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (2 priedas); 
•    Gyvenimo aprašymas (CV);
•    Kandidato tapatybę patvirtinančio asmens dokumento kopija; 
•    Motyvacinis laiškas (laisva forma) Susisiekimo ministerijai;
•    Aukštąjį išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas;
•    Kitus dokumentus ar jų kopijas, patvirtinančias atitiktį bendriesiems ir specialiesiems  reikalavimams; 
•    Susisiekimo ministerijos atstovų prašymu gali būti prašoma pateikti papildomus dokumentus, patvirtinančius atitiktį nurodytiems bendriesiems ir specialiesiems reikalavimams.

Dokumentų pateikimo terminai ir būdai:
Kandidatai teikia dokumentus Susisiekimo ministerijos Valstybės turto ir įmonių valdymo skyriui iki 2024 m. vasario 14 d. imtinai.
Elektroniniu paštu janina.laskauskiene@sumin.lt arba roma.andruskeviciene@sumin.lt, pateikti dokumentus, patvirtintus saugiomis elektroninio pasirašymo priemonėmis su kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatais ar pateikti pasirašytas skanuotas dokumentų kopijas.
arba
Paštu, adresu Gedimino pr. 17, LT-01505 Vilnius, nurodant „Valstybės tarnautojo atranka į akcinės bendrovės Lietuvos pašto valdybos narius“.

Kontaktiniai asmenys:

Susisiekimo ministerijos: 
Roma Andruškevičienė, Valstybės turto ir įmonių valdymo skyriaus vedėja, roma.andruskeviciene@sumin.lt, tel.: +370 620 17580; 
Janina Laskauskienė, Valstybės turto ir įmonių valdymo skyriaus patarėja, janina.laskauskiene@sumin.lt, tel.: 8 683 86320.

AB Lietuvos pašto: 
Inga Rinkevičienė, Organizacijos vystymo departamento vadovė, i.rinkeviciene@post.lt,  tel. +370 698 33555.
Deimantė Milickaitė, Organizacijos vystymo departamento Verslo partnerė, d.milickaite@post.lt, tel. +370 656 88545.  
 

Priedai:
Kandidato paraiška dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaracija
Kandidato sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo

 

 

 

Buvo naudinga? Dalinkitės: